بهترین رستوران های شاندیز مشهد

بهترین رستوران های شاندیز مشهد

 

فرقی نمیکند مشهدی باشید یا برای مسافرت به مشهد آمده باشد؛ اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که رستوران گردی و غذا خوردن یکی از شیرین ترین تفریحاتتان است حتما یا به شاندیز مشهد رفته اید یا اسم آن را شنیده اید . شاندیز، یک منطقه ییلاقی در نزدیکی شهر مشهد است که  اهالی مشهد بسیاری از تعطیلات و آخر هفته های خود را در آنجا و یا طرقبه سپری میکنند همچنین یکی از مقصد های اغلب مسافرانی ست که به مشهد می آیند . شاید بتوان گفت مهمترین تفریح در شاندیز مشهد، غذا خوردن در بهترین رستوران های شاندیز مشهد  است. رستوران های شاندیز از نظر تنوع غذایی و داشتن غذاهای خوشمزه و بینظیر بسیار مشهور و محبوب است . شیشلیک شاندیز از جمله غذاهاییست که شهرت و طرفداران زیادی دارد و این غذا در رستوران ها ی شاندیز در لذیذ ترین و خوشمزه ترین نوع خود سرو میشود .

اما اگر مسافر باشید و بدون اطلاعات قبلی به شاندیز سفر کنید . تنوع و تعداد بالای رستوران ها و غذاخوری ها انتخاب و تصمیم گیری را برایتان سخت میکند . به همین جهت ما قصد داریم در این مطلب با دادن اطلاعاتی در مورد بهترین رستوران های شاندیز مشهد این انتخاب را برایتان راحت تر کرده و شما را از سردرگمی در میان سیل رستوران های موجود در شاندیز در بیاوریم .

 

 

۱.رستوران ارم شاندیز

 

اگر در راه از یک مشهدی بخواهید که بهترین و با کیفیت ترین رستوران شاندیز را به شما معرفی کند احتمالا  اولین جایی که به شما پیشنهاد میکند رستوران ارم شاندیز است . این رستوران که از سال ۱۳۶۲ افتتاح شده با ارائه غذاهای با کیفیت مشتریان پر و پا قرصی برای خودش دست و پا کرده . رستوران ارم دارای دو فضای بسته و باز است که انتخاب محل نشستن برای صرف غذا بنا به سلیقه مشتریان است . فضای باز رستوران با آلاچیق‌ها و آبنمای زیبایی طراحی شده که فضا را بسیار باصفا کرده است. فضای بسته فضای مدرن رستوران است که با میز و صندلی دیزاین شده و بسیار لوکس و شیک است . این رستوران یک فضای vip نیز دارد که با دریافت هزینه بیشتر خدمات ویژه تری ارائه میدهد .

ارم که از بزرگترین رستوران های کل مشهد است با انواع غذاهای ایرانی که از مواد تازه و درجه یک تهیه میشود جایگاه ویژه ای در بین رستوران های مشهد و شاندیز دارد. سرو شیشلیک معروف شاندیز، انواع کباب ها و گوشت و ماهیچه قسمتی از منوی این مجموعه است . نکته جالب در مورد این مجموعه این که کارخانه ای برای تولید محصولات لبنی به مساحت ۱۰۰۰ متر در انتهای رستوران ارم وجود دارد که تمام محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران میباشد. رستوران ارم در منطقه شاندیز ، نرسیده به فلکه دوم واقع شده.

 

رستوران پدیده شاندیز

پدیده به دلیل تبلیغات گسترده در کشور شاید معروف ترین و پر طرفدار ترین رستوران در میان مسافرانی که به مشهد می آیند باشد. فضای رستوران پدیده بسیار وسیع و با صفاست که شامل بخش هایی مثل رستوران بین‌ المللی، لمکده، رستوران تابستانی و رستوران انتخاب آزاد است . دیزاین خاص، فضای سبز، باغ پرندگان موسیقی زنده و… تجربه ای به یاد ماندنی را در این مجموعه برایتان رقم میزند . اما مهمترین علت شهرت این رستوران سرو شیشلیک هایی با کیفیت بالاست که مشتریان زیادی دارد. در این مجموعه همچنین میتوانید با پرداخت هزینه ای جداگانه ی بار سالاد انواع پیش غذا و سالاد را برای خودتان سرو کنید . این رستوران در منطقه شاندیز بعد از فلکه اول قرار دارد .

 

رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران حاج حسن یکی دیگر از رستوران های محبوب و پر طرفدار شاندیز است که شاید بتوان گفت بخش زیادی از این محبوبیت به خاطر ارائه پلو گوشت  های بسیار لذیذ و با کیفیت بالاست که مشتریان زیادی را برای این مجموعه دست و پا کرده است . این رستوران که با تخت های بسیاری در کنار آب فضایی دلنشین و زیبا دارد گاهی به قدری شلوغ است که برای پیدا کردن یک جای خالی برای صرف غذا شاید لازم باشد مدتی به انتظار بایستید . شما میتوانید در کنار سفارش غذا از سرویس رایگان مخلفات ، پیش غذا و سوپ نیز استفاده کنید .آدرس این رستوران پایین تر از میدان دوم شاندیز است

 

 

رستوران سدروس شاندیر

این مجموعه را میتوان مبتکر سینی های دور همی که امروزه مشتریان زیادی دارد نام داد . این سینی ها به صورتی  است که شما میتوانید با سفارش یکی از آنها به صورت خانوادگی از انواع غذاهای موجود در آن نوش جان کنید . رستوران سدروس  در محیط اصیل ایرانی در کنار طبیعتی دلنواز به ارائه غذایی سالم و با کیفیت میپردازد. این مجموعه غذایی ۴ شعبه دارد که یکی از آنها در شاندیز است . این رستوران در جاده شاندیز، شاندیز۳ واقع شده .

 

 

رستوران حسین شیشلیکی شاندیز

خیلی از افراد و مسافرانی که برای صرف شیشلیک شاندیز به آنجا میروند ممکن است با مواجه شدن با تعداد و تنوع رستوران ها و غذا خوری ها دچار تردید و سردرگمی در انتخاب شوند . نام  گذاری رستورانی به این صورت شاید فکر اقتصادی خوبی برای جلب توجه مشریان و یکسره کردن تکیلفشان در انتخاب مقصد بوده است . حسین شیشلیکی که از رستوران های قدیمی و اصیل منطقه شاندیز است توانسته با ارائه غذای با کیفیت و خوشمزه نام و محبوبیت خود را در طول سالیان دراز حفظ کند . این رستوران که نرسیده به میدان سوم شاندیز واقع شده غذاهای دیگری هم علاوه بر شیشلیک در منوی خود خالی داده اما تعداد آنها زیاد نیست چراکه هدف اصلی از تاسیس رستوران ارائه شیشلیک با بهترین کیفیت بوده . حجم غذایی که در این مجموعه سرو میشود نیز بسیار زیاد به حدی که خیلی از مشتریان برای هر دو نفر یک پرس غذا سفارش میدهند .

 

 

رستوران هوایی شاندیز

اگر ترس از ارتفاع ندارید و پول زیاد دادن بابت تجربه غذا خوردن در یک موقعیت متفاوت و هیجان انگیز هم برایتان مسئله ای نیست ؛ پیشنهاد میکنیم حتما تجربه رفتن به همچین رستورانی را از دست ندهید . رستوران هوایی شاندیز که اولین رستوران معلق در ایران و خاور میانه است ؛ در سال ۱۳۹۶ در مجموعه گردشگری دهکده شاندیز افتتاح شد . این رستوران در ارتفاع ۴۰  متری از سطح زمین قرار دارد و میتواند میزبان ۲۶ نفر در هر وعده باشد . از نظر کیفیت و امکانات این مجموعه در رقابت با بهترین رستوران های معلق دنیاست و حتی گفته میشود دارای جایگاه اول در دنیاست .

 

 

 

برای سفر به مشهد و خرید بلیط با بهترین شرایط به سایت بلیط اینجا مراجعه کنید .

 

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها